lørdag den 9. oktober 2010

fredag og mere til..

I går skulle jeg have været til fysioterapeut, men fem minutter inden min far og jeg skulle køre, ringede de og aflyste.. Min far spurgte om jeg ville køres i skole, men nu havde jeg jo fri, og fik lov at blive hjemme! Min far og jeg kørte til Gislinge! bageren og købte tre kager, og så videre på min mors kontor, og der sad vi og spiste kage.. Mmm.. Bagefter kørte vi til syn med min fars bil, og så til Fona, for at kigge efter en ny lader til min computer, men en original kostede 800 kr! og en uoriginal kostede 400 kr!, men det er nu rimelig dyrt alligevel! Så vi tog hjem og kiggede på nettet, der fandt vi en til 200 kr, så vi kørte til Ringsted, da jeg kom hjem igen, kom Andreas, og han har sovet her til i dag, det var dejligt at se ham igen!

Ingen kommentarer: