mandag den 11. oktober 2010

afslapning efterfulgt af madlavning

pizzabøf (med ris)
pizzabøf (med ris)
iskoldt glas cola!


I går havde jeg skrevet et dejligt blogindlæg til jer, men så røg internettet! Ih altså!

Da jeg kom hjem fra arbejde klokken 13 i går slappede jeg max af med at læse nogle blogs og nyde en iskold cola! Da det blev annonceret at vi skulle have lasagne, da der ikke er andet man kan gøre med hakket oksekød, måtte jeg protestere! Jeg bryder mig ikke gevaldigt om lasagne! Jeg har nok fået for meget af det i tidernes morgen.. Men altså det endte så med at jeg lavede pizza bøffer med ris, hold da helt op det smagte godt!

Efter det gik jeg i seng klokken otte, og lå og så Anja og Viktor - Kærlighed ved første hik, men da den var slut og jeg gik ud for at sige godnat, blev jeg fanget af Die Hard 4.0, og endte med at se den til klokken elleve, og så var der også lige Live fra Bremen, hov! Ikke et mysterie, at jeg var træt i morges!

I går fik jeg også en gallapartner, altså en partner til galla, selvom det er om laaaang tid, så er alle andre tidligt ude, og Simon var så flink at spørge mig (skønt at man ikke selv skal spørge! Thumbs up!)

Jeg er lige kommet hjem fra to timers dans og nu vil jeg lave mit tysk foredrag til i morgen og så vil jeg se Robinson! Og der er mad om 3 minutter,mmm.. kylling med pomfritter!

Jeg har faktisk også fået nye sko! :O Dem må i se en anden dag!

Vi ses!


Ingen kommentarer: