torsdag den 16. september 2010

undskyld undskyld undskyld!

UNDSKYLD!

Jeg har ikke fået blogget på det sidste, jeg har haft en anelse meget at se til! :-) Jeg har en tysk stil, en dansk stil og en matematik aflevering for! Men altså mandag var jeg til dans, med toget, for min far har solgt vores bil! :O Og tirsdag, var jeg i skole og efterfølgende tog jeg hjem, pakkede en taske + computer og tog igen til Holbæk for at sove hos Sofie :D Og i går kom Josephine med mig hjem og sov, hvor det bare var ren hygge med en masse film og smoothies! I dag har jeg været i skole, en stille og rolig dag uden alt for meget, og så har jeg været til min første guitartime/lektion, jeg synes det er vildt spændende og skægt, og jeg glæder mig allerede til næste torsdag! Jeg skulle først til guitar halv fem, så først var jeg hjemme hos Millarikke og hyggede og så et par afsnit af Friends! :D
Nu vil jeg gå i gang med min blækregning, øve lidt guitar og så vil jeg rydde op! I morgen skal jeg bare lave lektier, og lørdag skal jeg arbejde fra 7 til 12, og søndag skal jeg arbejde fra 12 - 16:30 :-) Jeg glæder mig til at komme på arbejde igen! :D

Og en hurtig funny story! I går var der skolefodbold (vores drenge vandt 4-1 og vores piger tabte på straffe), men 10. klasserne var der også, og eftersom Sofies fyr går der, så kiggede vi på deres klassebillede, og til skolefodbold satte vi navne på, der var så en der hed Thomas, men det troede Sofie ikke på, og jeg spurgte hende pænt "Skal vi væde eller hvad? Så går jeg hen og spørger ham" Og Sofie ville gerne væde, hvis jeg gik hen og spurgte ham, og det gjorde jeg så, efter episoden gjorde de vist grin med mig, fik jeg at vide fra en pålidelig kilde, men jeg fik en tier, og det gør ikke mig så meget :)

Ingen kommentarer: