lørdag den 18. september 2010

lektier... -.-

I dag stod jeg op klokken 6, og skulle være på arbejde fra 7 til 12, det var egentlig ikke så galt, og gik rimelig hurtigt! Jeg tog lidt kage med hjem, som flittigt bliver spist :D Da jeg kom hjem fik jeg et "kort" bad på 50 minutter, uf, det var skønt! Så gik jeg i gang med min matematik blækregning, som jeg er blevet færdig med, den skal bare skrives ind nu! :-) Jeg ville egentlig gå i gang med dansk stil, tysk stil eller skrive den ind, men jeg vil lige lave mig en smoothie og så sætte mig hen i sofaen og se Olsen Banden med min familie :D Hold da op, nu når vi snakker om min familie, så havde vi den sjoveste aftensmad eller middag, vi var alle sammen flade af grin, på grund af en leg :D I morgen skal jeg arbejde fra 12 til 16:30, og så hjem og videre med lektierne :D Og pakke idrætstaske og så videre :-)

Jeg vil lige fortælle jer om min uge:
Mandag skal jeg i skole, og senere til dans i 90 minutter, skønt! Tirsdag skal jeg være sammen med Emil, hvis jeg er færdig med mine afleveringer! Og onsdag skal jeg ud at spise med min lillebrors klasse, hvori to fra mine parallel klasser også har småsøskende, sp det bliver hyggeligt med Stine og Simon :-) Torsdag skal jeg til guitar :D Og så kommer Andreas, jo hjem, enten onsdag eller torsdag! :D Og fredag kommer Søren! Jubiiii, ham har jeg ikke set i flere måneder, og han er hos mig heeeeele weekenden! :D

Ingen kommentarer: