søndag den 19. september 2010

søøøøøøde kollegaer!

I dag har jeg været på arbejde fra 12 til 16:30, og det var rigtig hyggeligt, der var ikke så meget at lave, men vi hyggede os! :D jeg elsker simpelthen mit arbejde, der er tider, hvor jeg elsker mit arbejde lidt mindre, som når jeg står op 4:45, for at komme på arbejde 5:30 :O Men i dag har været skøn, og nøj, hvor har jeg spist meget kage i den her weekend! Jeg havde også mine kagestrømper på, som i så her..
Da jeg skulle cykle hjem fra arbejde med uendelige mængder brød i min cykelkurv, begyndte det selvfølgelig at regne, så jeg trådte til i pedalerne (på min mors cykel, for min er flad, faktisk er DaddyO, ude at lappe den nu! :D) Men da jeg kom hjem spillede jeg YATSY med min lille bror og mutti
og spiste (mere) kage ;-) Og jeg fik en anden plads! :-) Jeg fik også lavet min blækregning færdig, så den er klar til at blive afleveret, nu vil jeg arbejde på min stil i en halv time, og så vil jeg gå i seng! Jeg er så træt! Forud venter en dejlig uge, og min tyske stil, skal være færdig så hurtigt som muligt, så jeg kan nyde ugen uden press! :-)

Uh, lige et spørgsmål! Hvad synes I om ventetid?

Hav en god aften! :*

Ingen kommentarer: