mandag den 20. september 2010

mmm, dans :-)

Jeg sidder netop nu, og skriver lidt på min stil.. Vi havde idræt de to sidste timer, og vores lærer stoppede os allerede halv, og jeg bestemte mig for at skynde mig i toget, og nå det tidlige tog, og jeg nåede det med et lift fra Sofie! :D Tak til hende! Da jeg kom hjem skyndte jeg mig i bad, for vi har lavet en del til idræt, først var der stikbold, med drengene, som har to hold, så os piger, for ikke mulighed for så meget, for hvis man dræber en dreng går resten af hans hold mod én, og man vil ikke skyde pigerne :-) Bagefter spillede vi (pigerne) fodbold i festsalen i cirka 7 minutter, så smadrede vi en elpære i en af lysekronerne, som så smadrede ud over det hele, så der skulle fejes rigtig grundigt før vi kunne komme videre! Så skulle vi spille høvdingebold, hvor vi vandt 2 ud af 3 kampe, og så spillede vi basket, hvor vi vandt, jeg tror det var 16 - 2, eller noget i den dur, og jeg formåede at få bolden i hovedet 2 gange, en gang på næsen og en gang i panden.. Men nok om det, det har været en dejlig dag, der gik stærkt. Om lidt skal jeg have sat mit hår op, spist lidt chokoladekage og læst engelsk, helst inden jeg drager til dans, fordi vi skal til 18 års fødselsdag bagefter dans, hos min dansepartner :-)

Lige en hurtigt fact: Jeg har endelig fået taget mig sammen til at få bøjle på! Ikke fordi jeg har meget lyst, men jeg har én tand, som irriterer mig, og to vampyr/hugtænder som skal rykkes ned i overmunden, det vil sige tre tænder! Jeg er vildt bange for, at det gør ondt! Gør det det? Er der nogen der har prøvet det?

Ingen kommentarer: