søndag den 12. september 2010

nyt koncept og køb i Tjekkiet












Ja, der er lige en masse billeder her! :-) Alt sammen er købt i et storcenter, der hedder Palladium i Tjekkiet, Prag :-)
Billede 1: Elefant halskæde, købt i pimkie til omkring 30. kr. (jeg undskylder for, at jeg har glemt at vende billedet!)
Billede 2: To ringe. Blomster ring, købt i pimkie, til omkring 50 kr., og "blad ringen", kan jeg ikke huske hvor jeg har købt.
Billede 3: blå bukser, købt for cirka 43 kr, i Ann Christine.
Billede 4: Hvid blondebluse købt i Ann Christine for 76 kr.
Billede 5. Striktrøje fra H&M divided, til 300 kr. (Det cremefarvede omkring pletterne er guldfarvet)
Billede 6. Kort trøje fra Topshop til 200 kr.
Billede 7. Farverig skjorte (ultra blød) fra Topman til 333 kr.
Billede 8. Strømper fra Topshop til 33 kr, per par, jeg købte også nogle med tigere :-)
Billede 9. Buksedragt der ikke kommer helt til sin ret, fra Ann Christine til 89 kr.

Ingen kommentarer: