tirsdag den 7. september 2010

uha, et dagens fra min side :O

trøje fra h&m divided, strømpebukser far h&m, elefanthalskæde fra pimkie (Prag) og øreringe fra h&m..



Ja, så blev det også til et dagens med min nye trøje! :D Jeg købte den i Prag til 900 tjekkiske coronaer, eller noget i den dur, det svarer til 300 danske kr. :-)
I dag har været en stille og rolig dag.. Vores lærer, som vi skulle have i fire timer, var syg, så vi havde vikar og så Forrest Gump, og ellers har der bare været lidt kedeligt, og faktisk gået rigtig hurtigt! Vi havde fri 14:40! Men efter skole tog jeg hjem til Andreas, som rejser til Thailand i to uger i morgen :O Nå, men i morgen skal jeg være sammen med Eva pigen! Wuhu, jeg glæder mig! :-D Nu vil jeg spise et eller andet, lave lektier og gå i seng! Måske skulle jeg også læse nogle blogs!

P.S. så snart jeg får tid, bikser jeg et indlæg sammen om Tjekkiet!

Ingen kommentarer: