mandag den 6. september 2010

Endelig..

Nu har jeg tygget mig igennem de nogle og 400 blogs, jeg skulle have læst, jeg har fået mad, hængt tøj op, fundet det tøj jeg skal have på, når jeg skal ud af min hule for at komme til dans, jeg har pakket ud, ryddet op, og jeg er ved at lægge alle mine billeder fra MIT kamera over på min computer, der er blevet taget 1356 billeder, så lige nu er der 60% fuldført, så det tager sin tid :-)

Jeg tror jeg vil skrive det engelske foredrag, og så læse tysk, og så ser jeg lige hvad klokken er, for jeg VIL altså fortælle jer om Tjekkiet, men fordi jeg ved hvordan jeg skriver, kommer det til at tage lang tid! :-)

Jeg fik egentlig aldrig fortalt hvad jeg havde købt ;-) Jeg fortæller det i næste indlæg, ellers et lille clue; "det har hængt rundt om min hals hele turen i Tjekkiet" :-)

Ingen kommentarer: