onsdag den 8. september 2010

muffins i alle former..

I dag har jeg været i skole, som sædvanlig, men vores klasselærer var igen syg, og der var skolefodbold, både vores piger og drenge vandt deres kamp! Go us! :-D Efter skole tog jeg ned i byen med tre veninde for at købe fødselsdagsgave til Sofie, som har fødselsdag i morgen :-) Bagefter det tog Eva og jeg hjem til mig, vi bestemte os for at bage, så vi fik bagt pizzamuffins, som virkelig blev gode, der kommer et billede i morgen, og så chokolademuffins! Mmmm! Ellers har vi bare grint som aldrig før, altså Eva og jeg! Hun tog hjem ved halv ni tiden, og så har jeg bare læst lektier, set Desperate House Wives og Dagens Mand, nu vil jeg gå i seng, og så må jeg læse blogs i morgen, jeg er fuldstændig smadret! :)

Godnat!

Ingen kommentarer: