fredag den 10. september 2010

fysioterapeut og børnefødselsdag og lidt studietur..

Sofie Og jeg ^^
Fra venstre: Katrine, Sofie, Katrine (Mig) og Camilla.


Pyha, i går var det torsdag og jeg var til fødselsdag hos Sofie, sammen med Sofie hele dagen, og da jeg kom hjem, gik jeg lige på hovedet i seng! Derfor hørte I ikke så meget til mig i går :-)
I dag skulle vi først møde klokken 9, og fordi jeg skulle til fysioterapeut, skulle jeg allerede gå igen klokken 11.. Jeg vil da lige fortælle hvorfor jeg var til fysioterapeut, jeg har noget med min mave, så den næsten altid gør ondt, og lægerne kan ikke hjælpe mig, så vi prøver alt muligt! Men anyways, han knækkede min nakke, trykkede mig i nakken, trykkede mig i maven osv. :-) Det var faktisk ret fascinerende, men nu er jeg bare så træt! - I morgen har min lillebror fødselsdag, ja, d. 11. september, og nej, i 98, så han var tre - men det betyder at i dag skal han holde fødselsdag for klassen, og Nadia (som kommer hjem til mig, wuhu! :D) og jeg skal være DJ's og bartendere! Way to go! I morgen tager Nadia så hjem igen, og der kommer en masse andre gæster! :-) Jeg tror jeg vil få lavet nogle af alle mine lektier i morgen! :-) Vi har blækregning, dansk stil og tysk stil! :O
Mine bedsteforældre er også kommet heeeele vejen fra Jylland!

Jeg vil smutte over i min seng og se "It's complicated", som jeg købte i går!
Og jeg lover jer, at snart vil jeg få min blog på rette køl igen, den er simpelthen så kedelig i øjeblikket!


Ingen kommentarer: