fredag den 27. august 2010

torsdag + freitag.

I dag er det fredag, og jeg beklager meget, at jeg ikke fik skrevet i går, men jeg kom hjem klokken ni, og gik lige på hovedet i seng :-) Jeg var i skole og efterfølgende i byen med Camilla, hvor jeg fik hentet de Tjekkiske penge og købte et par ting, lige det sidste inden Tjekkiet på søndag! :-D Hvad jeg købte, kommer jeg tilbage til ;-) Bagefter var jeg sammen med Andreas, og tog toget hjem halv ni, og var som sagt hjemme klokken ni..
I dag har jeg været i skole, jeg har hygget mig en del med Sofie, og da også de andre.. Efter skole skulle jeg have været sammen med Andreas, men det blev aflyst, i stedet har jeg bagt lækre marmormuffins eller tigermuffins, om man vil :-) De ser i hvert fald gode ud, den sidste plade er i ovnen nu.. Mmmm... I aften er der aftensalg, som er en aften hvor butikkerne i Holbæk har åbent og der er et natløb, som foregår halv 11.. Jeg spekulerer over, om jeg gider at tage til Holbæk, jeg mangler ikke noget, men størstedelen af Holbæks unge, dvs. mine venner og veninder er der, og det kunne da være hyggeligt at hilse på, og så følges rundt med Andreas :-)

I morgen skal jeg på arbejde klokken 5.30 til 11, så jeg skal ordentlig tid i seng.. Og så kommer Nadia, min bedste veninde, jeg glæder mig rigtig meget, fordi det er lang tid siden jeg har set Nadia, da hun er på efterskole, der kom også brev fra Nadia i dag, det er altid dejligt med et, nogle vil sige "gammeldags" håndskrevet brev. Og på søndag skal jeg pakke, bage muffins til min skønne klasse og vores bustur, og så kommer Andreas, og så klokken 19.45 tager vi afsted til Tjekkiet! :-D Jeg kan ikke blogge derfra, så her bliver stille i en lille uges tid, og så skal jeg nok fortælle ALT! :-) Hvis jeg ikke tager til aftensalg, så kommer jeg nok med et indlæg i aften om vores tur til Tjekkiet. Senere kommer der billeder af muffins + det jeg fik købt! ;-)

Tør I gætte?

Ingen kommentarer: