onsdag den 25. august 2010

en kort skoledag..

og jeg mener virkelig kort for mit vedkommende, fordi jeg tog i skole med ondt i maven, og to timer efter blev jeg hentet af min far og kørt hjem, så min dag er blevet brugt på at sove, og ligge med en varmepude på maven! ): ikke fedt, når man skulle have været sammen med søde Eva..
Men nu vil jeg få lavet mine lektier, pakke en smule, og lægge tøj frem til i morgen og så vil jeg gå i seng! :-)

I morgen har jeg seks timer, så det er ikke så galt og så skal jeg hjem til Andreas :-)

Jeg ved godt, at det er en temmelig kedelig blog i øjeblikket, men jeg skal lige have noget mere overskud først :*

2 kommentarer:

Rikke sagde ...

Nu kan jeg ikke lade være, med at spørge xD Ham der Andreas? Er han din kæreste? :P :D

Katrine Anna sagde ...

Nej, (ikke endnu ;-)) men det er en meget sød dreng.. Jeg skal lige lære ham at kende lidt bedre :D