torsdag den 9. august 2012

smil!



Hej bloggen. Burde egentlig nok have brugt det her billede i indlægget om mig i går? Nå, men bedre sent end aldrig! Billedet er taget i Italien, som jeg var så heldig at besøge her i sommerferien! 
I går var jeg hjemme hos en veninde fra folkeskolen, og hold op hvor var det dejligt at flade ud, lave noget og have det hylende morsomt! Vi plejer altid at rykke rundt på mit værelse, men denne gang var det hendes tur, efter hendes mor sagde at det var umuligt! det var det ikke! Jeg var hjemme ved ellevetiden med ondt i mavsen, så har ikke sovet så meget! Jeg var også ved lægen i går, endnu en gang, til en scanning, som ingenting viste, og det kan godt være det ser normalt ud, men jeg har stadig ondt, så et eller andet må være galt, ikke? 

Ingen kommentarer: