onsdag den 8. august 2012

About me


Jeg har nuppet den her fra bloggen - noir, som i hvert fald er et klik eller to værd! 

Navn: Katrine Anna. Fødselsdag: 26-05-95. Køn: Kvinde - det håber jeg i havde lagt mærke til..
Øjenfarve: Grøn/Blå/Brun, det skifter. Hår farve: mellem blond (leverpostej). Højre eller venstre håndet: Højre.
De sko du går mest i: Nike Free eller Nike AF1..
Det du er bange for: Tandlæger (ironisk, når jeg har bøjle). Din livret: Rigtig god hjemmelavet pasta med hjemmelavet pesto.
Din første tanke når du står op: Jeg kan godt lige sove fem minutter mere.
Pepsi eller cola: Cola! Adidas eller Nike: Nike!
Ice tea eller te: Ice tea, får get skidt at te. Chokolade eller vanilje: Klart chocolate. 
Synger du: dårligt? ja.. men gør de alligevel., Går du i bad: Ja, hver dag.
Kan du li’ skolen: Ja, 1.g er gået stærkt, og glæder mig voldsomt til at starte i 2.g, med alle mine skønne klassekammerater. 
Vil du giftes: Mere end noget andet. Kan du enes med dine forældre: Sagtens, der er dog indimellem nogle ting de ikke forstår.
Sidste gang jeg..
Drak alkohol: Det er ved at være lang tid siden! Maj eller juni, tror jeg. Blev fuld: jeg har aldrig været rigtig fuld.
Gik ud og shoppede: i går inden arbejde, men sidst jeg købte noget var lørdag... Spiste sushi: én gang for meget, det kan jeg ikke lide!
Bagte hjemmelavede kager: I søndags, cravede brownies med mine veninder.
Stjålet noget: Det tror jeg aldrig, jeg har gjort.
Hvis jeg var en måned ville jeg være: Maj, ikke helt sommer, men stadig udsigt til sol og ferie.. Hvis jeg var en dag i ugen: onsdag, halvvejs igennem ugen.
Hvis jeg var et tidspunkt på dagen: formiddag, den virker længst.
Hvis jeg var en planet: Venus (klassikker)  Hvis jeg var et dyr: En papegøje....
Hvis jeg var en retning: opad Hvis jeg var en følelse: kærlighed eller glæde?
Hvis jeg var en farve: Rød - dejlig varm. Hvis jeg var en sang: et lækkert dansenummer!
Hvis jeg var et tal: 1
Mad eller søvn?: søvn. Lilla eller grøn?: lilla
Svømme eller ski?: svømme Pizza eller salat?: salat, kan ikke tåle pizza.
Salt eller peber?: Salt. Kærlighed eller venner?: Kærlighed til mine venner. .Bil eller lastbil?: Motorcykel! (bil)

Favoritter..

Favorit-farve?: Rød eller bordeaux. Film?: Tøsefilm! Grease og Titanic er højt oppe.
Sko?: Sneakers og stiletter.  
Butik?: H&M. Sted at være?: under dynen. Dyr?: min kat!  Person?: mange!! 
Ting at gøre i din fritid?: danse, smile, elske, læse, blogge, lektier, inspirere, blive inspireret, tænke og fundere etc...
TV show?: Sex and the city, Drink: smoothie og limonade.

Så kan i læse lidt om mig, hvis i har lyst! 

Ingen kommentarer: