mandag den 7. november 2011

en dansedag

I dag har været en rigtig dansedag. Vi startede ud med les lancier, hvor jeg så ingen partner havde, men endte med en fra u der hedder Oliver. Vi lærte 2, 3 og 4 og mangler nu kun nummer 5. Derefter havde vi biologi i to timer, NV som var ekstremt kedeligt, engelsk hvor vi skulle skrive starten på en horror historie og til sidst to timers dansk, hvor Mie og jeg smuttede i lektiecafé og drak te og kaffe. Efter skole tog jeg ned på min mors kontor og sov indtil jeg skulle til dans. Jeg har så danset rumba, quickstep og vals i to timer og nu sidder jeg på vej hjem i toget med nogle larmende unge mennesker, og jeg vil allerhelst sove
(kald mig lige granma engang!)

I morgen står den på syv timer og så København til tandlæge og bagefter et muligvis køb af verdens flotteste vinterjakke! Og så selvfølgelig i selskab med Katrine, jeg linker til hendes formidable blog senere, det er lidt svært på mobilos!

På billedet er mine røde gummisko, som er købt i en genbrug til 25 kr, hvide strømpebukser fra H&M, en rød nederdel købt i genbrugen til 30 kr, men oprindeligt fra H&M, udover det har jeg en rød og hvid stribet top fra H&M på og en cardigan fra gina tricot.

Har I haft en god mandag? Nogle spændende oplevelser eller bare hverdagens samme trummerum? :-))

Ingen kommentarer: