tirsdag den 30. august 2011

tirsdaf.. inkl. en lille roman

I går, mandag. I idræt løb vi coopertest og jeg løb/gik 1300 m på 12 minutter, jeg synes selv det er okay. Jeg fulgtes med to andre piger og vi gik og løb en gang imellem. Bagefter var der timer og så var der valgmøde med Lars Løkke Rasmussen, vores statsminister. Da jeg jo kender hans datter, og hun er i USA, havde hun bedt mig om at hilse fra hende! Hun har fødselsdag i dag, så TILLYKKE TIL LISA! Men da der var spørgerunde fik jeg skubbet mig selv om med hjælp fra Mie og hilste. En af mine veninder der sad foran, sagde han blev rørt og lidt våd i øjnene, hvilket jeg selvfølgelig godt kan forstå. Han smilte også stort. Jeg var meget pinlig berørt, men der bredte sig et "årh" i lokalet som var fyldt med 1., 2. og 3.g'ere. Men jeg gjorde det og Lisa blev glad. Jeg blev så efterfølgende nævnt i radioen, da han snakkede med dem om familie og sådan.
Nå, tilbage til emnet.. Det var en spændende tale, og faktisk har jeg fået en App, der hedder "Valg 2011" og ifølge den er jeg 87% til partiet Venstre. 
Efter skole skulle jeg have været sammen med en af mine venner, men da vi havde en del lektier tog jeg med Mie hjem. Vi lavede pandekager og kravlede under tæpper, lektierne blev lavet og Friends blev set. Ved ottetiden tog vi op på en skole og spillede basket med nogle af hendes venner. Vi var hjemme lidt i ti, og gik i seng lidt over ti.


 I dag skulle vi så have skolefoto, og heldigvis havde jeg både makeup og alt sådan noget med og faktisk også en ekstra bluse. Så for at vi kunne blive kørt i skole med Mies cykel, kørte vi kvart over 7. Oppe på skolen lavede vi lidt lektier og gik hen i klassen. Ellers har jeg bare haft 7 timer inkl. skolefoto, hvor jeg selvfølgelig skulle stå i midten af billedet, mindst men skal stå op og i midten! I fransk kan jeg talene til 20 og spørge hvordan det går og sådan lidt basisting. Det er virkelig et dejligt sprog, og jeg er så glad for at jeg har valgt det! 
Efter skole mødtes jeg med Andreas og fik mine ting som han havde og så tog jeg med min bror og mor i Elgiganten og kiggede på computer!
I morgen står den på skole og så farmors fødselsdag om aftenen.

Ingen kommentarer: