tirsdag den 9. august 2011

første skoledag..

En skønne dag vil jeg elske at have sådan en fætter her!! Jeg er okay interesseret i biler, pga. af min far :-) 


I dag har jeg bare ligget med ondt i tænderne! :-)
Og i morgen er det første skoledag på gymnasiet.. Jeg kender ingen af dem jeg skal gå i klasse med, så jeg er ret spændt. Da vi skal sove på skolen i morgen, så kommer jeg ikke til at blogge i morgen. Vi skal have tre ting med der beskriver os selv, så jeg har valgt: mit kamera, en kjole og mine dansesko :-) Jeg glæder mig rigtig meget!!! Men anyways, jeg må have noget søvn! Godnat! Og undskyld, at jeg stadig ikke har fortalt om den sidste tid hos Natalie! :-)

2 kommentarer:

Non sagde ...

Held og lykke med det smukke! Det skal nok blive en fantastisk tid! :)

Katrine Anna sagde ...

Tak smukke :-* Og held og lykke på efterskolen!