onsdag den 1. juni 2011

1. juni.

I dag klokken 8.06 trak jeg mit emne til samfundsfageksamen, jeg trak ytringsfrihed, menneskerettigheder og grundlov, jeg fik spørgsmål om Muhammed tegningerne, Venstres frihedspris og noget med at Kina har besat Tibet. Jeg synes selv, at jeg havde styr på det? Men jeg fik 7! Det er ok, men jeg er lidt skuffet, det må jeg indrømme! Jeg var færdig ved nitiden, men blev på skolen og snakkede med de andre :-) Jeg tog ned i byen med Victoria, det blev dyrt, men den tager vi bagefter. Vi byttede lidt ting og tog på McDonalds med Katrine. Jeg har haft en dejlig dag, jeg har aldrig grint så meget! Vi havde det rigtig sjovt, og alt virkede bare sjovere end normalt, det er nu rart :-D Bagefter tog vi i byen og byttede flere ting, jeg fik min længe ventede Body Lotion fra Biotherm med citrus, det er dejligt! Og en lille orange neglelak sneg sig med også! Bagefter tog jeg i Strandparken med en masse tøser og vi lå og solede os og snakkede :-) Jeg fik en del sol på næsen i dag, på et tidspunkt var vi nødt til at køre i Kvickly og købe mig et par shorts :-) Vi var der et par timer og hyggede, senere fik jeg kysset min skønne kæreste lidt og så smuttede jeg ned til min mor på hendes kontor og vi fik shoppet lidt i Bahne, jeg fik en dejlig jakke, jeg har sukket efter til halv pris og min mutti et par bukser :-) Det var et længere indlæg :-)

Jeg fik også lige hugget en 50'er fra min bror i et væddemål ;-) Nu vil jeg tage nattøj på, rydde lidt op og gå i seng tror jeg :-)

Ingen kommentarer: