tirsdag den 31. maj 2011

samfundsfag..

Jeg skal op i samfundsfag i morgen klokken 8.00. Jeg glæder mig ikke! Jeg er fucking nervøs, mest fordi jeg næsten ikke har åbnet en bog :-( I får kun en kort update, senere vil jeg fortælle om min sidste skoledag og min fødselsdag :-)  Fredag var sidste skoledag og sådan, og lørdags holdt jeg fødselsdagen for min familie og Andreas sov her :-) Søndag var jeg til brunch på Vivaldi med Camilla, Magnus, Line og kort Andreas.. Jeg tror aldrig jeg har fået så meget for pengene. Hold op hvor fik jeg spist meget! Bagefter tog Camilla og jeg hjem til hende og så var det meningen, at vi skulle læse samfundsfag, men vi var begge to helt proppet og trætte, så vi lagde os og så Desperate House Wives, spiste chips og dip og drak cola og kakao, hold op vi hyggede! Og så hentede min far mig og jeg gik i seng klokken halv ti :-) I mandags var jeg på arbejde og havde fri klokken 18, jeg tog hjem og har fået ryddet op på mit værelse, det lignede virkelig at nogen havde smidt en bombe! :-D Så nu er her rart, og nyt sengetøj og det hele! I morgen er der som sagt eksamen i samfundsfag, bagefter skal jeg have byttet nogle fødselsdagsgaver og så har jeg en is-date med Hjalte og måske tager jeg til Asnæs og kigger i genbrugsbutikker :-) Det blev sgu en lang smøre! (Og ved at sige "sgu" bander jeg ikke, det er skønt) Der kommer nok nogle flere indlæg i aften, jeg har savnet at blogge, men har bare ikke haft tid :-) Jeg har stadig ikke mit kamera, men går ned og spørger om det i morgen, jeg skal have taget billeder af mine fødselsdagsgaver til jer ;-)

Ingen kommentarer: