torsdag den 19. maj 2011

spørgsmål

Du hedder: Katrine Anna Klink
Kælenavn: Klink, Klinkos eller tulle :)

Afhængig af: Tøj, kærlighed og chokolade :)
Hvad får du oftest komplimenter for? Mit smil og min personlighed :)
Hvordan kan man imponere dig? Et blink ;)
Hvor bor du? På Sjælland 
Trives du der? Jep!
Ejer du et par converse? Ja, selvfølgelig! Grå, hvide, mørkeblå og ternede. 
Hvilket mobilabbonement har du? Telmore :)
Er du allergisk overfor noget? Jeg kan ikke tåle æblejuice eller pizza :(
Hvordan tager du telefonen? "Rhallo", hvis det er en jeg kender ellers "Hej, det er Katrine"
Hvem ringede du til sidst? Sofie
Antal timers søvn i nat:7 timer og et kvarter
Sov du alene? Ja
Plejer du at komme til tiden? Tjatjo..
Hvornår har du det bedst? Når jeg er på café med gode venner eller ude i det fri alene eller med andre :)
Hvordan har du det lige nu? Jeg har det dejligt, keder mig lidt i dansk og er lidt forkølet :)
Hvilke(n) farve(r) er stærkest repræsenteret i dit klædeskab? Alle farver :)
Hvad savner du? At være en lille pige :)
Hvad kan muntre dig op? Tøsefilm eller Friends
Havde du en god aften i går? Tja, jeg kom sent hjem fra København, og havde lidt hovedpine forårsaget af at jeg har fået strammet min bøjle :-)
Favoritdrik om morgenen: Smoothie
Hvornår plejer du at gå i seng? i hverdagen ca. kvart i elleve :)
Er du genert? Lidt, lige i starten
Dyrker du sport? Jeg danser :)
Er du tilfreds med dit liv? Ja!
Hvad skal du i morgen? Jeg skal hygge med min kæreste og senere til fest.
Hvad er det værste du ved? Fisk
Hvad længes du efter? Frisk frugt og at kunne bide i et æble og spise rå gulerødder.
Er du vild med nogen lige nu? Ja, min kæreste.
Du samler på: De der dimser ovenpå dåser og kjoler.
Grønne eller røde æbler: Røde 
Kan du lide golf? Næ
Hvornår stod du op i dag? 6.15
Har du sovet i din egen seng i nat? Ja.
Har du strømper på nu? Ja, jeg har strømpebukser på.
Er det okay at græde? Ja
Hvornår græd du sidst? I tirsdags.
Synes du det er vigtigt at gå i mærkevaretøj? Nej.
Hvornår står du op i weekenden? Klokken 9
Er du piercet nogen steder? Kun i ørerne, to i venstre og et i højre..
Har du nogen tatoveringer? Ikke endnu :)
Vil du giftes?  JA!
Vil du have børn? JA! fire stk., en der hedder Anna.
Er du god til at lave mad? Ja, sådan da, med en kogebog, så er jeg godt kørende.
Har du flyskræk? Kun når vi letter og lander.
Er du musikalsk? Nej, har gået til guitar, men det stoppede jeg til.
Hvad drikker du når du er tørstig? Vand.
Hvad er din favorit-is? Citronsorbet, jordbærsorbet og chokoladeis.
Tror du på liv efter døden? Det ved jeg skam ikke.
Kan du lide sushi? Har aldrig smagt det, men jeg kan slet ikke lide fisk.
Bor dine forældre sammen? Ja.
Har du tandlægeskræk? JA! Efter jeg besvimede hos tandlægen for tre uger siden.
Er du et morgen- eller aftenmenneske? Mest aftenmenneske.
Hvad farve er dine øjne? Grå/Grønne/Blå, det skifter.

Lige lidt spørgsmål, hvis der mangler noget, så bare spørg løs! :)

Spørgsmålene er tyvstjålet fra Emma Emilie, så dem også på en anden blog, så jeg hapsede dem lige og har lavet dem her i samfundsfag :-)

xx Katrine

Ingen kommentarer: