søndag den 22. maj 2011

another weekend has gone

Torsdag kom Andreas og sov hos mig og vi fik hveder osv.. Fredag hentede Andreas' mor os og vi kørte hjem til hende, hun havde fødselsdag så vi fejrede hende, bare os fordi de holder fødselsdag senere :-) Vi kørte på elcykler ned og handlede :-) Om aftenen blev jeg kørt til fest, men efter to timer kedede jeg mig og havde allermest lyst til at ligge i Andreas' arme, så jeg blev hentet igen og vi så lidt film og hyggede :-) Lørdag blev vi kørt hjem til mig og jeg pakkede sort tøj og udklædning til krop og kartofler opvisning. Så tog vi hjem til hans farmor og farfar og fejrede fødselsdag, dog havde vi begge glemt vores togkort, mit lå hos ham og hans lå hos mig.. hmpf! men vi kom derud og det var rigtig hyggeligt, jeg blev kørt til konfirmation hvor vi skulle optræde, først kørte vi forkert, men vi fandt ud af det! :-D Vi kom 20:40 og var færdige 22:44.. Men folk var lidt for fulde til at se det sjove i det! Jeg mødte min tysklærer og en veninde til konfirmationen :-) Bagefter hentede Andreas' farfar mig og jeg sov hos dem i campingvognen  sammen med Andreas :-) I dag kunne jeg ikke komme hjem, så det endte med at vi blev kørt til stationen, så fik jeg mit togkort og Andreas tog til konfirmation, så arkiverede jeg nogle sager for min mor og tog toget 13:42 og var hjemme lidt over to.. jeg spiste lidt mad og så tv, fik en lur på to timer og pizza (som jeg ikke kan tåle), så jeg fik pomfritter til aftensmad, nu har jeg ryddet op og skal lige pakke taske, efter det skal jeg i gang med en sidste ting inden jeg kan gå i seng! 

Har I haft en god weekend? :-)

xx Katrine Anna

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ja, jeg har haft en virkelig god weekend!:D

- endlesscolours.blogspot.com

Katrine Anna sagde ...

Det lyder lækkert! :D

Har lige kigget på din/jeres blog og følger nu ;-)