tirsdag den 5. april 2011

pizzasnegle og gallakjole

Her i eftermiddag har jeg bagt 69 pizzasnegle i samarbejde med min mor.. De skal bruges på lørdag, hvor jeg skal holde fødselsdag med en af mine venner. Godt nok har jeg først fødselsdag d. 26. maj, men d. 27. maj er der sidste skoledag, og hele maj måned er der skriftlige prøver, så det bliver svært at finde en weekend, så det holdes på lørdag :-) Jeg har fået lavet mine pokkers andengradsligninger og nu skal jeg i gang med eget pensum og dispositioner til engelsk og tysk. 

Min gallakjole - den er fra asos til 350 kr. og farven er tomato :-)

Jeg har også fundet min gallakjole og vores afterparty efter galla på skolen er endelig ved at tage form, vi har DJ, lokale, natmad og vi har sendt invitationer ud! :D 

Jeg vil prøve at skrive en kort resumé af mine indlæg på engelsk, så ser vi om det gør noget ;-)


I have made 69 pizzasnails, and we are having them at my birthday party on Saturday. Actually my birthday is not until the 26. of May, but because of test in May, I am celebrating it on saturday with one of my friends. I have also found my "promdress" for our prom, and our afterparty is soon done! We have found a DJ, a room, food and send invitations out in the classes. What do you think about me writting a resumé og my blogs on English? ;-)

Ingen kommentarer: