lørdag den 30. april 2011

hm.

Jeg havde faktisk skrevet et laaaaangt indlæg i går på min mobil, og den sagde da også at det var kommet ud på bloggen, men åbenbart ikke! Men I kan da få et nyt, hvis det skal være på den facon! 

I torsdags var jeg i skole og efterfølgende et smut i byen med Katrine og Natascha, hvor jeg fik købt lidt med hjem ;-) Jeg nåede lige hurtigt hjem og skifte til træningstøj og så cyklede jeg til toget og tog til krop og kartofler, hvor jeg tog hjem allerede halv ni.. Jeg spurtede hjem på cyklen, fik smidt mine ting ind i huset og kørte med min far ned og hentede borde og stole! Hvor efter vi kørte til Mørkøv ud til forsamlingshusene, hvor de skulle sættes på plads og have duge på. Jeg var først hjemme igen ved 23 tiden, måske ikke så sent, men når man laver noget bliver man træt!!!

Ingen kommentarer: