mandag den 21. marts 2011

Weekenden!

I fredags skulle jeg have været til tandlægen og haft bøjle på i undermunden, men min tandlæge havde brækket skulderen, så der var kaos i tiderne.. Så i stedet kom jeg ind til en anden, hun kiggede kort på mine tænder og sagde, at vi sagtens kunne finde en tid til bøjlen næste gang, lidt surt! Men nu skal den på d. 20. april klokken 13:30! Men det betød også, at min mor og jeg havde mere tid at shoppe i! Jeg fik købt en masse gode ting, så I får at se senere! Bl.a. et par røde bukser, shorts, taske, t-shirt, bluse og nederdel! Vi hyggede os og så tog vi hjem og så x faktor, jeg er desuden meget skuffet over at Patricia rød ud!!! Lørdag sov jeg længe og så fik jeg besøg af Andreas, vi bagte kage, hyggede og så fik vi gæster. Søndag sov vi også længe og så gik Andreas og jeg en dejlig lang tur i skoven! 
I dag har jeg været i skole og vi har igen danset lancier! En veninde var overrasket over hvor mange danse jeg huskede, og det er jo rigtigt nok, jeg har 5 lancier, 7 til almindelig dans og så en hel masse til krop og kartofler? :O Om lidt skal jeg til dans og så skal jeg bare slappe af i aften! I morgen skal jeg intet! absolut intet!!! Onsdag skal jeg være sammen med søde Andreas og på torsdag er der krop og kartofler opvisning, så jeg tager med Camilla hjem og er der til klokken fire, hvor vi så skal til krop og kartofler :)
I weekenden skal jeg arbejde klokken 12-16:30 og 5.30 - 11, og så skal man også lige regne sommertid med, gal, jeg skal tidligt op! 

Jordbær vaffelis!

Bare lige endnu et..

min nye bluse fra gina tricot på udsalg til 99 kr, og min søde kat kigger op, fordi jeg har en is i hånden :D Blusen er desuden lidt mere brun end man kan se på billedet!
Nå, det blev langt!

1 kommentar:

EMMA sagde ...

Jeg har haft bøjle i både over- og undermund og det er slet ikke så slemt :-) Og smukke billeder, rigtig sødt :-)

kh.