fredag den 25. marts 2011

Planer, planer, planer..


Jeg er totalt smadret efter i går, Camilla og jeg tog i byen for at købe blade, så tog vi hjem til Camilla og var i en halv time, så tog vi bussen ud til skolen til Krop og kartofler og var der klokken 16, vores opvisning startede klokken 19, og sluttede ved 21 tiden.

I dag skal jeg absolut ingenting, jeg skal selvfølgelig se x factor finale, men nu må vi se. I morgen skal jeg arbejde fra klokken 12 til 16:30. Og så kommer Andreas og sover, søndag skal jeg arbejde fra 5:30 - 11, hvilket vil sige efter sommertid klokken 4:30 - 10, jamen så skal jeg jo op klokken 3:45, det er altså bare tidligt! 

I øvrigt kom min badedragt fra H&M i går, jeg synes den er fed, men jeg ved ikke helt hvad jeg synes om hvordan den sidder.


1 kommentar:

Amanda sagde ...

De dage hvor man intet laver er dejlige! :D
---
Tusind tak, fordi du sagde din mening til mit indlæg om hvorvidt jeg skulle skrive mine karakterer ned. Jeg fik ni kommentarer i alt, og alle synes at det var helt okay, at jeg skrev dem ned. Siden det er nemmere for mig, når min familie læser med, så vil jeg forsætte med at skrive mine karakterer. Tak skal du have! :D<3