mandag den 14. marts 2011

i dag.

hvid top/hm - cardigan/monki - bukser/ann christine - bælte/mors
mango, honningmelon, jordbær smoothie!

 Ja, i dag har jeg været i skole, det gik ret smertefrit, vi fik ingen lektier får, og i idræt dansede vi lancier, jeg dansede med klassens lille, søde fodboldnørd, og jeg må sgu sige, at han gjorde det godt var meget entusiastisk i forhold til at han ikke en gang skal med til galla! Han faldt af og til over sine egne ben, men jeg fik ham lært det til sidst! :-D Det var rimelig morsomt at danse lancier, endelig er jeg på hjemmebane, men der er meget man skal huske, fem danse! .. FEM DANSE!!!


Nu vil jeg gå i bad inden, at jeg skal til dans, jeg glæder mig! Bagefter skal min søde dansepartner og hans familie med hjem og spise! :-D

Jeg har en lille fremlæggelse om Solvognen jeg skal have lavet til torsdag :)

Angående mit "spis sundt" projekt, så klarer jeg det godt! Jeg var stærkt fristet da jeg kom hjem, men i stedet hev jeg blenderen frem og miksede en smoothie! I får også lige et dagens, og med hensyn til tøj, så er der rimelig mange farver i dag :-)

Ingen kommentarer: