mandag den 7. februar 2011

skolehjemsamtaler!

Nu har jeg været i skole, nu står den på oprydning, et bad og derefter en time til dans i stedet for to, og så direkte til skolehjemsamtaler! Pheu! Jeg har blandt andet fået 12 i min færdighedsregning for 10. klasse, som min lærer har givet mig, så jeg fik noget mere udfordring, selvom andre mener noget andet, jeg tror jeg spørger ham i aften! Ellers har det været en ganske hurtig dag, det er først i morgen det begynder at trække tænder ud! Jeg har også lige et resumé eller et referat til i morgen om en film vi så i tysk, men som jeg faktisk kun så en lille smule af.. (Ups!) Thank God, for the internet! ;-) Der er også en engelsk fremlæggelse om "Sport & Hobbys". Der skal jeg have skrevet et par stikord og så gennemgå lidt i hovedet..

Hvad synes I egentlig om navnet "Rasberry Record"? Jeg overvejer at skifte, men til hvad og er det overhovedet nødvendigt!

Ingen kommentarer: