mandag den 28. februar 2011

ARG!

Nu er vi godt i gang med projekt og vi har om spiseforstyrrelser. Det er ret spændende! De andre har lavet en del mere end os, men vi arbejder bedst under pres ;-)
Jeg har også været til dans, og jeg blev godt sur på min danselærerinde! Vi skal i gang med at lære et ekstranummer til afdansningsballet og hun sagde at vi skulle dreje en halv omgang rundt på fire tællinger. Så tænder hun musikken, og råber og stopper igen, og siger otte tællinger, det er meget, men det fortæller jeg hende så og så vender hun øjne af mig og siger: "godt opdaget!" Og oveni det skal vi danse ekstranummeret til Waka Waka med Shakira, i noget der ligner mest af alt en bikinitop, og ja, jeg ved godt, at jeg ikke er tyk eller noget, men det har jeg altså alligevel ikke lyst til! 
Lige nu sidder jeg og ser Oscar, de er nu godt! Jeg skal finde tøj frem og så må jeg hellere gå i seng!

2 kommentarer:

Liselotte / Everyday Couture sagde ...

Det lyder spændende . . :) . Kan godt forstå du ikke vil danse rundt i en bikini top. Burde hun også acceptere !!

Er vild med dit lilla pandebånd . :)

// Liselotte

www.everyday-couture.com

Katrine Anna sagde ...

Hun er bare en meget streng gammeldags danselærerinde, men så må hun jo taget mig fra ekstranummeret :) Tak!

xx Katrine Anna