søndag den 2. januar 2011

En lille lyd..

Nadia og jeg

Jeg må heller give en lille lyd fra mig! Jeg havde en dejlig nytårsaften :) Maden var dejlig og selskabet fantastisk! Vi var ni i alt: min mor, min far, min lillebror, min kæreste, Arvid, Charlotte, deres søn Laust og datter Katrine og så mig selvfølgelig :) Katrine lå syg hele aftenen, så hun lå på sofaen med dynen og drak te, og Laust smuttede til fest, da vi var færdige med at spise :) Men det var noget så dejligt, at Andreas var der! Jeg fik mit nytårskys klokken 12 og det var dejligt! Vi gik i seng ved firetiden, men vi så lige melodi grand prix, så vi faldt først i søvn ved femtiden. Dagen efter stod på, at sove til klokken ti, derefter opvask, en masse opvask og så ellers bare hygge, jeg fik endelig set Inception, og synes at det var en rigtig god film :) Andreas sov her til i dag, og så kom Nadia, det var dejligt, at se Nadia, vi fik byttet julegaver, hygget og snakket! I morgen står den på skole igen, og jeg glæder mig til at se pigerne igen!

Nu vil jeg finde tøj til i morgen og så vil jeg gå i seng :) Jeg har næsten ingen billeder fra nytårsaften, det må i altså undskylde, men jeg har lidt til jer!

Ingen kommentarer: