fredag den 24. december 2010

Juleindlæg.

Imens vi alle sammen venter på, at det bliver aften, så vi kan nyde julemaden og nyde selskabet af glade mennesker, eller hvad man ellers laver, så vil jeg benytte lejligheden og ønske:

RIGTIG GLÆDELIG JUL DERUDE!

Man fejrer juleaften på mange forskellige måder, jeg vil lige give jer et indblik i hvordan min juleaften foregår :)

Vi plejer at være i Norge og holde jul med min moster, onkel, kusiner og fætre, og mormor og morfar, men i år blev det vores tur til at have min farmor, så vi smed hende ind i bilen med mine forældre og vi kørte til Nordjylland, mens min lillebror og jeg
tog bussen.
I morges spiste vi morgenmad, og tog tøj på, bare almindelig tøj, det andet kommer på i aften. De andre er i gang med Ris a 'la Mande og anden, imens min farmor og jeg pyntede juletræet, der kommer billeder senere, min kamera skal lige lade op :)
Klokken to skal vi i kirke, så jeg skal lige skrælle kartofler og bagefter skal jeg i bad.. Jeg skal se Disneys Juleshow og sikkert en masse andet :)

P.S. jeg har også købt lidt godt i genbrugen i Hadsund Syd som i får at se senere!

Der kommer flere juleindlæg i dag :)

Ingen kommentarer: