torsdag den 23. december 2010

Forsinkelse og bustur

Nå, Blogger har valgt at slette eller noget andet med min indlæg om hvad jeg lige nu har gang i.

Men altså jeg er på vej til Jylland i bus sammen med min lillebror, jeg har taget bussen massere af gange, så det er ren afslapning :)
Mine forældre og min farmor kører i vores gule Transporter, men der var kun tre sæder, og Saxo'en er der ikke vinterdæk på.
Men altså vi tog bussen fra Tuse 8:40, men vi nåede først til færgen 10.05, så vi måtte ind i ventesalen og vente på færgen i en time.. Og Gud, hvor færgen dog vippede, alle folk gik som om de havde drukket en hel kasse øl hver især :) Jeg bliver let køresyg, søsyg og flyvesyg, men jeg klarede hele turen. Om tyve minutter er vi i Hadsund, hvor min morfar henter os :)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer: