torsdag den 30. december 2010

dot dot dot..

min nye cardigan, jeg fik den af min moster i Norge, den er fra Zara Knit, og virkelig lækker :-D
Jeg beklager meget, at jeg ikke har fået blogget, enten har jeg arbejdet eller også har jeg været sammen med Andreas :')

Nu sidder jeg her og har lige sagt farvel til Andreas, jeg skulle egentlig have været på arbejde, men da jeg vågnede i går morges havde jeg ingen stemme, så jeg ringede til min chef, så hun kunne finde en anden. Min far jokede med, at jeg bare skulle have nogle skilte hvor der stod: "Hvad skulle det være?" og "Ellers andet?" og "Godt nytår" :-)

I går var jeg ellers i byen og bytte nogle gaver, som i egentlig heller ikke har hørt om. Jeg tror, at jeg vil give jer et billede af min gaver, en efter en :-) Hvad siger I til det?
Mine forældre fik købt en ny blender, og nøj hvor har jeg ventet på det, så jeg kan lave nogle ordentlige smoothies!

Men lige nu sidder jeg og spiser Hexokain og halls og drikker varm solbær saftevand, og pudser næse, imens Vasanthy støvsuger ude i stuen :-)

I går kom posten med en pakke fra H&M og min kjole som jeg viste tidligere er kommet, den passer perfekt og den er så smuk, jeg glæder mig rigtig meget til Nytårs aften, men aller mest fordi jeg kan pynte mig fint, tage fint tøj på og lægge fint makeup og sætte fint hår, ja bare være fin, uden nogen virkelig årsag :-)

Busturen den anden dag var ikke sjov, færgen vippede lidt, heldigvis ikke så meget som på vej derhen, men det gik!

Og en sidste ting: Jeg har fået de smukkeste smykker af Andreas, en halskæde og en ring :-) Ringen var lidt for stor, så vi sendte den på værksted :)

Min pakke fra Mango er lige kommet, jeg viser jer det senere, for der er lige lidt kuk i det hele :-)

Ingen kommentarer: