søndag den 26. december 2010

Bare den ikke vipper!

Jeg sidder lige nu på færgen på vej tilbage til Sjælland! Min eneste tanke er: "bare den ikke vipper, bare den ikke vipper!"

Min lillebror byttede plads med min mor, så hun tog med bussen sammen med mig, men så skulle vi jo betale lidt ekstra for en voksen billet, det viste sig så, at ham jeg købte billetter af i torsdags havde givet os en almindelig billet og en tysk billet fra Bad Zedeberg, eller hvordan man nu lige staver til det.. Så det koksede helt! Men nu er vi på færgen og bagefter skal vi køre en time med bus, og så kommer jeg hjem og skriver et ordenligt indlæg :-) Og nu vil jeg nyde min sandwich! :-D





- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Hold da op en lang hjemtur, men jeg håber du når helt hjem, uden der sker dig noget! :)

kig forbi min blog, og måske bliv fast læser ;)
- www.joannanielsen.blogspot.com

Katrine Anna sagde ...

Ja, jeg nåede hjem ved 10 tiden og er helt uskadt :-)

Du er også velkommen til at blive fats læser ;)