fredag den 5. november 2010

wuhu!

Jeg skal på arbejde klokken 5.30 i morgen, men bagefter skal jeg hjem og sove hos Andreas! Lige nu sidder jeg og ser "What happens in Vegas", det er nu en god film! :)
I går var jeg til modeshow i Bahne, lige efter jeg havde været til guitar, så jeg har bare haft travlt i denne her uge! Jeg har købt en masse nyt, som jeg er nødt til at få tid til at vise jer på et eller andet tidspunkt! Jeg har købt sko, men blogger vil ikke samarbejde med at få et billede ind!
I aften har jeg lavet aftensmad, det blev en meget lækker kartoffelsuppe! Billeder og opskrift følger!

Det modeshow i Bahne, var meget godt! Der var først et modeshow med de nye kollektioner, så var der en goodiebag, lækre sandwich fra Lunch Shop, som er et skønt sandwichsted i Holbæk! Mmm! Der var Asti og hyldeblomstsaftevand, der var små anretninger med jordbær, blåbær og druer, og der var udtrækning til nogle præmier. Da vi kom ind fik vi et nummer, efter hvornår vi bestilte, jeg fik nummer 9, og vandt et Beck Söndergaard tørklæde, jeg plejer aldrig at vinde noget, så jeg var bare glad!

Nu vil jeg smutte i seng! Godnat!

Ingen kommentarer: