mandag den 1. november 2010

tanker m.m.!


Helena og Natalie leger med mit nye neonrør fra "Tiger" til 100 kr. på 134 cm, som jeg gik rundt med i byen og gik ind i parasoller!

Hver eneste dag spørger jeg mig selv når jeg går den lange ensomme tur hjem, om jeg ikke skal høre musik, men jeg gør det aldrig.. For jeg bestemmer mig for at gå og kigge på landskabet, der ændrer sig og fuglene der pipper og de forskellige andre lyde. Efteråret er noget af det bedste, selvom det er rigtig koldt, er det rigtig smukt, jeg tog en del billeder med mine veninder, og dem skal jeg nok vise jer snart! :-) Det jeg siger er, at jeg synes at de brune, røde, orange og gule farver er så smukke!


I morgen skal jeg have hentet min pakke fra asos, jeg viser jer hvad jeg har købt i morgen aften.. Ellers skal jeg bruge min dag på Millarikke :-) I dag har jeg været i skole, og haft fire timer, og så havde de andre idræt, men lægen frarådede mig at være med, og så tog jeg hjem :-) Jeg fik tjekket den lokale Røde Kors, og fik købt et flettet bælte, jeg skal derned igen, når jeg får tid og har penge ;-) Efter det tog jeg til dans og dansede i to timer, det var hårdt at danse jive, for det gjorde ondt i min finger, men jeg klarede det :-)
Nu skal jeg gennemgå mit tysk for sidste gang og så skal jeg i seng!

Sov godt!

2 kommentarer:

Charlotte Skov sagde ...

Hej!
rigtig fedt billede! Det er altid dejligt med en pakke, især fra ASOS!:D

Jeg er blivet fast læser! Håber du smutter forbi min blog, og hvis du kan lide, hvad du ser så evt. bliv fast læser! :D

//Charlotte.
www.charlotteheartfashion.blogspot.com

Katrine Anna sagde ...

Tusind tak! :D Ja, bestemt, især fra asos! :D