søndag den 24. oktober 2010

en helt almindelig søndag.

jeg render rundt i nattøj, så i stedet for i et dagens fra mit noget så dejlige kat, Herkules.
Han ligger forresten og sover i min seng.
Lidt kedelig overskrift, i know! Jeg har sovet længe og har bare sumpet i sengen, men nu vil jeg tage mig et bad, rydde op i mit skab og på mit værelse, jeg overvejer lidt at rykke om, og så når min familie kommer hjem far Jylland, så skal jeg have sat noget op på væggene.. Men aller først skal jeg lige have læst historie og tømt opvaskeren, måske vil jeg også bage.. Det var mange ting!

- i bad
- læse historie
- tømme opvasker
- rydde op på værelse
(- rykke om)
- pakke kærestens gave kreativt ind
- rydde op i skab
- bage
- lave aftensmad
- sætte vægting op

Hihihihihi, jeg hører julemusik :)

Ingen kommentarer: