lørdag den 23. oktober 2010

buhu! hulk hulk!

Min vinterjakke er blevet væk! Bare sådan lige pludselig!
I torsdags skulle jeg til Jylland for at besøge mine bedsteforældre! Vi kom ud til bilen i vores garage, og jeg havde taget en trøje på, så min jakke kom bag i bilen, min far spurgte om han skulle taske, jeg takkede nej, men sagde at han meget gerne måtte tage min jakke, så det gjorde han, og da vi kom til Hadsund var den væk! Min far kan ikke huske at han fik den, den er ikke i Hadsund og den er ikke hjemme hos mig! Da vi var på færgen skulle vi have en taske ud med blade og sandwich, jeg er så bange for at vi har glemt den der! For jeg eeeeeeelsker min vinterjakke, og nu er den væk! :-(

Jeg må også snart vise jer, alt det nye jeg har købt, men nu går jeg i seng! Godnat!

Ingen kommentarer: