søndag den 15. august 2010

søndag, og atter søndag..

Jeg kan nu godt lide søndage.. I dag stod jeg op klokken 6, for at være på arbejde klokken 7. Ja, jeg har sådan glædet mig til at komme på arbejde, da det er det mest spændende der er sket i min weekend, da klokken var tolv og jeg havde fri, kiggede jeg op på uret og udbrød: "Guuuud, jeg har fri :O".. Sådan går det når man hygger sig.. Men jeg snuppede et rugbrød, et par kager og et franskbrød med hjem, og ja, det er da allerede næsten spist, da jeg kom hjem spiste vi frokost, og så gik jeg i bad, efterfølgende har jeg bare siddet ved min computer :-)

Lige nu ligger min kat, og snorker i min seng og der er en humlebi/brumbasse der prøver at komme igennem øverste vindue, som ikke kan åbnes, så der lyder en konstant summen :S
Jeg har både fået læst engelsk og tysk, nu mangler jeg bare historie, men jeg regner med at læse halvdelen og så gemme resten til en anden dag, det er alligevel først til på onsdag..

I morgen står den på Camilla og hendes mors veninde, Elisabeth, det ser jeg frem til! :-D

Ingen kommentarer: