søndag den 8. august 2010

Havnsø Minifestival!

Nu har jeg læst alle de nye indlæg, på de forskellige blogs jeg læser :-) Det tog sin tid. Jeg kom hjem ved halv et tiden i dag. Nu vil jeg kort fortælle om min dag i går..
Jeg kom ud til Nadia ved fem tiden, iført min nye hjemmelavede kjole! Jeg fik meget ros! Vi tog ned på minifestivallen med det samme, og det var noget så hyggeligt! Hendes forældre var der allerede.. Ved sekstiden gik vi hen på Nordvest (en restaurant der ligger i Havnsø, også der hvor Nadia arbejder) og spiste, jeg fik rigtig god mad, noget oksefillet med bagt kartoffel og hjemmelavet bearnaise sovs og pomfritter - til dessert fik jeg en lækker gammeldags æblekage! Mmm, siger jeg bare! Da vi var færdige der gik vi igen hen til festivallet, som fortsat var hyggeligt.. Vi løb en masse ærinder for hendes farmor, hvilket var ensbetydende med at vi krævede et medhjælperskilt, men det fik vi ikke. Vi snakkede med Nadias fætter, og tullede rundt med ham.. Ved titiden kom det lokale band "Ocevi" på scenen, og så kom der liv i det hele! Hele Nadias familie var der, både farbror, bedsteforældre, osv.. Da "Ocevi" var færdige med at spille, drog vi hjemad, vi lå og snakkede lidt, og så faldt vi i søvn. Vi blev vækket ved halv titiden, og spiste morgenmad, og lagde os i sengen igen! Jeg blev hentet klokken 12, og nu er Nadia på efterskolen! :-( Vi kørte lige omkring Vallekilde hvor der var sådan et kunstmarkedet, men eftersom jeg hverken havde fået tøj på, eller børstet tænder, blev jeg i bilen..
Da jeg kom hjem fik jeg hurtig pakket ud, og nu sidder jeg og læser blogs, spiser cheesecake og drikker tranebær iste.. Nu vil jeg gå i gang med at sy en ny kjole, tror jeg..

Ingen kommentarer: