fredag den 13. august 2010

fredag d. 13?

dagens: min hjemmesyede kjole,
cardigan fra Bikbok
strømper fra Pieces og
gamacher fra Vero Moda


min veninde Natascha kom med en kinder maxi til mig,
fordi jeg delte en kinder bueno med hende på introugen.

den kage/ de brownies jeg bagte til 9.d, de var meget begejstrede
for den, og spiste alle med velbehag, også lærerene!

de kaldte den; den bedste kage, jeg nogensinde har smagt, alle sammen :')

Fredag d. 13., skulle jo være en værre ulykkesdag, men jeg tror, at i mit tilfælde, blev den rykket til sidste tirsdag, eftersom jeg har haft en fantastisk dag!

Min vældig søde klasse var henrykte over min medbragte kage, og gav den topkarakter! Det er jeg da glad for! Om lidt tager vi i IKEA, og så tager vi videre til København, for at hente min iPhonek, godt nok "kun" en 3, men jeg er tilfreds! Min bedste veninde, Nadia, er til at få kontakt til igen, så det er pragtfult! God dag!



Ingen kommentarer: