onsdag den 4. august 2010

ej okay!

Ej okay! Undskyld! Jeg har ikke fået skrevet blog indlæg de sidste par dage, men nu får jeg så indhentet det sidste, ikke fordi jeg har tid til det men..

I søndags var jeg på arbejde fra 7 til 12, og da klokken blev tolv, kunne jeg sagtens have arbejdet et par timer til, det var nemlig enormt hyggeligt! Og for første gang havde JEG, helt alene overblikket, som den "gamle". Og det gik rimelig godt, dog var det kun en time! Da jeg fik fri, fandt jeg to af hver af et par stykker kage, og et rugbrød, og ja, vi må gerne tage kage med hjem, når vi har fri.. Luksus! :-) Jeg tog hjem og to timer efter kom Katrine! Nøj, hvor var det skønt at se hende igen, hun er sådan en veninde, man aldrig bliver træt af. Og det gjorde jeg heller ikke, hun kom klokken 14, og vi sad og snakkede og spiste kage, og ja, vi spiste al kagen, 5 styks hver :-) Da klokken blev 18, skulle hun ud at spise med hendes forældre, så de hentede hende. Hun tager på efterskole på tirsdag, men hun har reserveret en weekend til mig!

Okay, mandag. I mandags skulle jeg have været sammen med en veninde og hendes veninde, som er ved at blive vin veninde også. Ja, det var forvirrende. Men på grund af en gammel aftale, så skulle hun i Tivoli med familien. Men så kom Sofie, altså min veninde bare. Hun kom klokken 14, og vi ryddede op på mit værelse, og blandede vores gamle lipgloss sammen, det var de der fra ViUnge, Story, Girls osv., så de var ikke så værdifulde. Det var nu meget sjovt. Senere lavede vi halvt mad, og cyklede op og handlede, senere igen, tog vi en cykeltur til DK tanken og i skoven. På den aften endte vi med at se Titanic 3 gange. Så faldt vi i søvn. Hun tog hjem klokken 14 i går, og så hentede Nadia mig.

Nadia, er min bedste veninde. Og hun tager på efterskole på søndag. Så jeg bruger så meget tid på hende som muligt, her den sidste uge! På lørdag skal jeg ud at spise med hende og hendes familie, på hendes arbejde. Og så skal jeg sove hos hende.

Nå.. I dag, skal jeg i IKEA med min mor, en af hendes veninder, og en af mine veninder! Måske tager min veninde og jeg, efterfølgende i City2, hvis vi kan!

Men altså, jeg kunne rigtig godt tænke mig et mere personligt design, men jeg er bare ikke så god til det der. Men altså jeg vil prøve!

Ingen kommentarer: