torsdag den 5. august 2010

bedre sent end aldrig!

Endelig er jeg færdig med at rydde op og jeg fuldstændig tilfreds! Alt har en plads. I morgen er min plan at flytte min gamle kurvestol ud og en masse VHS-film ud i garagen eller et eller andet. Det hører ikke til på mit værelse! Og så skal jeg have pakket min fine "nye" skoletaske. Jeg begrunder lige "gåseøjnene": Det er en rigtig flot kærnelæderskoletaske, som har været min mors. Den har ligget på loftet, men nu er den fundet frem til moi! Den er jo ny for mig!

Jeg har haft en super lækker dag på arbejdet, jeg har lavet alle de ting, som JEG godt kan lide, og de andre helst vil slippe for, jeg har pakket to stik (reol på hjul, med plader) lagkagebunde, med 4 bunde på hver plade, jeg har nok pakket 100 lagkagebunde! Og et stik med rugbrød og så bacon. Vi har ikke haft sindssygt travlt, så det med at lukke, gik meget stille og roligt, og vi var færdige ti minutter før tid. Fantastisk!

Da jeg kom hjem var der mad udenfor. Da vi var færdige og var i gang med hyggesnakken, kom der er par dråber regn, og vi skyndte os at bære ind og rydde op. Det var bare en byge, på 5 minutter! Bagefter blev jeg rastløs og kastede mig over computeren. Jeg chattede lidt med en ven på facebook, og vi blev enige om at gå en tur, så det gjorde vi. Nu er mine ben liiiidt ømme, efter en rask og lang gåtur plus fire timers arbejde!

Nu vil jeg gå i seng. I morgen er der atter en dag. Godnat!

Ingen kommentarer: