lørdag den 31. juli 2010

rasberry record

Jeg tilod mig at ændre mit navn, og eftersom der alligevel ikke er så mange der læser min blog, så er der ligeså få der bliver forvirret. Jeg synes ikke at mit navn var så kreativt, og jeg har svært ved at finde på noget selv, så jeg fandt forskellige hjemmesider, til hjælp. Nu da det er gjort. Vi jeg gå i gang med at rydde op, da der højst sandsynligt kommer gæster i aften, pga. min fars fødselsdag.

Hvilket minder mig om: Jeg fortalt i et indlæg i går, at min lillebror og jeg skulle lave morgenmad til min far og det gjorde vi. Jeg (troede jeg) havde sat en alarm til klokken 7, men der skete ingenting, så jeg vågnede af mig selv 7.20. Jeg stod op, rensede mit ansigt og børstede tænder, så vækkede jeg min lillebror og han gik i gang med at lave pandekagedej, jeg kørte til bageren og hentede morgenbrød og æg. Da jeg kom hjem gik jeg i gang med at lave pandekager, og min lillebror gik i gang med at lave scramble eggs, vi satte det hele på bordet og fandt flag og gaver. Jeg satte kaffen over og min lillebror lavede te til mutti. Eftersom vejret er til, bestemte vi os for at rykke udenfor og det var super vejr. Min far er født under en heldig stjerne, som vi altid siger. Men da klokken var kvart i ni, samlede jeg Herkules (kat) op og tog et flag i hånden og vi listede ind og sang fødselsdagssang for min far. Han blev glad og morgenmaden var en succes.

Nu, vil jeg gå i gang med at rydde op!

Ingen kommentarer: