fredag den 30. juli 2010

lækker arbejdsdag.

Jeg har haft en dejlig arbejdsdag med søde kollegaer. Der har været travlt og da vi lukkede var der en jordbærkage og næsten ikke mere wienerbrød tilbage. Det har været trist vejr, og derfor en dejlig dag at arbejde på og en rigtig kagedag. I morgen skal jeg yderst tidligt op, da min far længst sover til halv 9, og så skal jeg til bageren, dog ikke arbejde, men jeg skal købe frisk morgenbrød til min far, da han har fødselsdag, imens laver min lillebror scramble eggs og jeg kommer hjem og hjælper med pandekager. Så skal jeg have ryddet lidt op, da det ikke blev til noget i dag, hovsa :-) Men nu vil jeg hoppe under dynen, med det nyeste Femina, og så vil jeg lægge mig til at sove.

I den nærmeste fremtid, vil jeg nok finde ud af noget med at vise jer, mine kjoler og min nye skoletaske i kærnelæder, måske vil jeg også lave noget dagens outfit, men jeg skal lige have lidt mere styr på det her blogværk :-)

Uh. Jeg skal snart købe mit digitale spejlrefleks kamera, eftersom det skal med til Prag, sidst i August! :-)

Ingen kommentarer: