lørdag den 22. september 2012

yndlingssang og update


Denne her er pt. min yndlingssang! Hører den på repeat.. 
Har haft AT-5.. Dansk og historie, absolut ikke min yndlings. Mine planer for weekenden er blevet aflyst, så skal i stedet hygge mig med oprydning i mit skab! Lorte byttehandel for det jeg ellers skulle! 
Sidste weekend var fed og det bliver næste også! 
I mandags hyggede jeg max med en veninde inden jeg tog til dans, tirsdag var jeg i København for at gå på café og pludre med en ny veninde, onsdag stod på arbejde, torsdag på ren hygge og pretty little liars med Mie og i går stod på tandlæge og i arbejdets navn.. Godt man kan lide sit arbejde! Jeg har desuden ikke lavet voldsomt meget i AT, men har til gengæld haft det sjovt! 
Kort om sidste weekend: den stod på fredagscafé med mie, biograf med mie og sarah, paintball og bytur med kollegaer og søvn og afleveringer..

3 kommentarer:

Katrine Berner sagde ...

Sikke en dejlig sang. Og håber nu du får en god weekend alligevel (skal også selv rydde op).

Kig gerne forbi: Katrineberner.blogspot.com

Knus Katrine

Katrine Anna sagde ...

Mange tak! :-)
Jeg kigger!

//Katrine Anna

Caroline sagde ...

Den sang er virkelig også god! Ligsom din blog:-)

Kig meget gerne forbi min:-)
http://bycarolines.blogspot.dk