onsdag den 5. september 2012

fjol med photobooth


fjol med photobooth i går eftermiddags! lige pt er jeg syg og ligger bare på sofaen og ser tv og spiser det lækre brød min far bagte i går! måtte også melde syg på arbejdet :( om lidt begynder jeg på nogle af alle de opgaver vi har for..  i går var der skolefoto og jeg fik lov at sidde ned!! (hell yeah) sidst stod jeg op lige i midten, og man ser bare bredskuldret ud om man er det eller ej! 
i morgen skal jeg i skole, kan ikke misse matematiktimerne, så dør jeg! efter skole skal jeg lære klaver. 
fredag er der introfest for alle 1. og 2. g'ere og hf'ere! og for en gang skyld, så skal jeg ikke arbejde inden, men varme op med min klasse og den nye 1.A. Eller måske ikke alligevel.. nu ser vi! 
lørdag skal jeg til teamfest i København, det kommer i til at høre mere om! Andre ting i snart kommer til at se, er den kjole jeg har syet, er så glad for den(!) og jeg syer en i sort til på fredag ;-) 

hav en lækker dag alle i lækre mennesker! 

Ingen kommentarer: