lørdag den 18. august 2012

tilfældig viden om mig I


De der indlæg med helt tilfældige facts om bloggeren er rimelig oppe i tiden pt., så nu hopper jeg med på bølgen. 

Jeg har danset i 11 år. Jeg har haft bøjle på i næsten to år. Jeg bliver aldrig tilfreds med mit værelses indretning. Jeg har 51 kjoler. Jeg kan ikke tåle laktose. Jeg er ikke fan af at drikke alkohol og gør det egentlig bare for hyggens skyld. Jeg vil så gerne være god til at sy. Jeg er fars pige. Og elsker biler. Jeg er altid træt af mit hår. Jeg er gammel spejder. Jeg har massere af veninder, men ikke en bedste veninde.  Jeg lukker det ene øje en smule når jeg smiler stort. Jeg har en drøm om at rejse jorden rundt. Men får aldrig nasset mig sammen til at spare penge op til det. Jeg bruger alle mine penge på tøj og sko. Jeg ville inderligt gerne lære street dance som i step up. Jeg har utrolig let til tårer når jeg ser film - ligefra fødsler til bryllupper.

Kan I lide sådan nogle indlæg og vil I gerne have flere af dem? :-) 

Ingen kommentarer: