søndag den 12. august 2012

7 hurtige

Denne her er stjålet fra Emma på http://www.sortsilke.blogspot.dk, som I iøvrigt burde tjekke ud!



Hvad er dit ynglings item?
Mine sneakers, mine beats by dre og mit mulberry net.

Hvad forlader du aldrig dit hjem uden?

Min telefon, min pung og min tandbørste.

Beskriv dig selv med 7 ord.
Fjollet, smilende, rapkæftet, ærlig, følsom, omsorgsfuld og sød.


                                                                                               Seneste køb?
Bordeaux og dalmatiner bukser fra H&M og de pæneste sko!!

Hvilke makeup produkter bruger du?
Concealer fra Lancôme, mineralpudder fra L'ôreal, mascara fra max factor og en random mineralblush. Nogle gange læbestift fra clinique

Hvordan gør du dig klar om morgenen og hvor lang tid tager det?
Jeg starter med at gå i bad, så renser jeg ansigt og tager creme i hovedet. Derefter redder jeg mit hår og tager makeup på, så tager jeg tøj på og bagefter det, tørrer jeg hår og sætter det. Og så spiser jeg morgenmad. Og det tager cirka en time det hele.

Hvem fik dig sidst til at smile?
Min fars dårlige jokes ved aftensmaden!

Ingen kommentarer: