fredag den 22. juni 2012

22/06/2012



I dag har jeg været sammen med min kæreste i fire skønne måneder! Jeg får ikke blogget, på trods af, at jeg har sommerferie. Jeg har nemlig arbejdet en hel del og gået til tandlæge også. Jeg har fået elastikker på og de gør voldsomt ondt og er bare upraktiske, til gengæld er de det sidste led i mit bøjlehelvede og så skal den snart af! 
I dag skal jeg til fødselsdag hos en god veninde, i aften skal jeg hjem til min kæreste. I morgen er der Sankt Hans og jeg skal ud til vores gamle naboer og hygge og så i Strandparken. Og så på søndag holder jeg pyjamasparty for mine veninder, vi bliver 20 piger til sleepover! Jeg glæder mig! 
Som I kan se, har jeg fået en ny header, men jeg er egentlig røvdårlig til at lave den, så hvis I gider hjælpe, må i endelig sige til!!

Ingen kommentarer: